Dirty Linen
S1, E5: Mila gets kicked out of the mansion after a piece of malicious gossip about her and Aidan reached Doña Cielo. Carlos' doubts about Mila grow upon learning of her participation in Ador's porn business. He instructs Ador to abduct Mila.