Dirty Linen
S1, E1: Accused of theft by their influential employers, Olivia Salvacion and three other houseworkers mysteriously disappear in El Hambra. Years later, Alexa, Olivia's daughter, sets her elaborate plans in motion to infiltrate the Fiero household.