Do You Know The Way Home
S6, E3: Dr. Charles and April team up to take on a mysterious patient in the ED; Dr. Halstead is forced to make a life-or-death decision for one of his trial patients; Dr. Marcel is confronted by his past when a former acquaintance is brought into the ED.