Don't Ask, Don't Tell
S1, E18: Marc, promising to help Betty with inside information for Daniel, convinces her to pretend to be his `girlfriend' when his suspicious mum, Mrs Weiner, arrives in town. Things go from bad to worse when Mrs Weiner invites herself to dinner at the Suarez home and Betty's whole family has to play along with the charade. Meanwhile, Daniel and Alexis struggle to work together after they are named co-editors-in-chief of the magazine.