McLeod's Daughters Don't Mess with the Girls
S1, E3: Jealousies arise as Claire competes in the rodeo while Nick and Alex compete for Tess's attention. Becky's reputation lands her in serious trouble, and the two sisters forget their differences and come to the rescue.