Trans Am Double Duty
S1, E5: Scott rebuilds a rare 1974 Super Duty Trans Am for an owner who wants to race. Meanwhile, at Worldwide, the future is on the line when Tod encounters critical problems with the Super Duty he is building for SEMA.