Dubrovnik
S9, E1: Richard Ayoade does Dubrovnik with Stephen Merchant, including a `Game of Thrones' tour, a buggy safari and a hilltop fort. As Croatia is the birthplace of the cravat, the pair seek out neckwear before visiting the cursed island of Lokrum.