East Side Story
S1, E23: Betty and Henry's romance heats up. Meanwhile, Wilhelmina makes great strides in her ambitious power play, Daniel descends further in a downward spiral, and the Suárez family trip to Mexico takes a dangerous turn, as old ghosts create new problems. Explosive secrets will be revealed, and everything will be tied together by a beloved Broadway musical.