Easter Slaps
S1, E4: Sarah Jane faces her conservative roots head-on when she brings a girl home to Baton Rouge for the Easter crayfish boil. Mary Holland questions whether Lord Jules can hang in the Bayou. New threats shatter Brooks' hometown peace.