Dexter Easy As Pie
S3, E7: Dexter begins working with Miguel, but they soon have a difference of opinion over selecting a potential victim. Debra is fearful that Anton might be The Skinner's next victim and tries to persuade him to leave town. Also, Rita discovers that Miguel's wife suspects him of having an affair and an old friend of Dexter's asks for help in ending her life.