End of The Underground
S1, E2: The massive success of Lollapalooza in 1991; the festival explodes into the mainstream in the early 90s, featuring bands that become a soundtrack for an entire generation, including "Pearl Jam," "Rage Against The Machine" and "The Beastie Boys."