Episode 1 Arabia Kadali
S1, E1: In the rival villages of Chepalawada and Matsyawada, fishermen journey to Sangrol for the fishing season. On their way to the fishing port in Gujarat, a violent scuffle breaks out among the men, causing some to be thrown off the train. Will they make it to the port on time and join this year’s fishing expedition?