Paris Has Fallen Episode 1
S1, E1: After an attack on the British embassy in Paris, security agent Vincent Taleb is linked to M16 agent Zara Taylor. Terrorist Jacob Pearce has targeted the Minister of Defense and it is up to Vincent and Zara to discover why.