Episode 2 Arabia Kadali
S1, E2: Badiri and the fishermen begin their expedition with a bad omen, and they are given two rundown boats unfit for the deep sea. Ganga, a passionate teacher in the coastal village, is torn between her love for Badiri and her fears for her brother Chinna, entangled in illegal activities.