B-PROJECT -Passion*Love Call- Episode 2
S1, E2: Tsubasa has now taken on the role of A&R for both B-PROJECT and Ultraz.The members of B-PROJECT are concerned for her, as her responsibilities start to cause trouble for Tsubasa.Cracks begin to appear between B-PROJECT and Ultraz...