S1, E2: After their brutal fight, Hezekiah finds himself firmly in Sugar's sights. Mary steps up the plans for her heist and recruits the help of both Hezekiah and Lao. The Forty Elephants carry out a raid on Harrods, whilst Alec makes a new acquaintance.