B-PROJECT -Passion*Love Call- Episode 3
S1, E3: Tsubasa decides to mobilize four groups for a new song release. Kitakore expresses a desire to request a song from a musician they admire. However, reaching that individual proves challenging. Despite their efforts, they can't seem to connect with this person, leading to trials and tribulations for both Kitakore and Tsubasa.