S1, E3: The arrival of Evan and Olivia's father throws the family into turmoil. He is determined to take his kids back to England with him and threatens to go to court to get custody. Sarah is furious - he wasn't thinking of them when he left her for his secretary. Rosie can't hide her delight that they might all be going home, but when a drunken fight breaks out in a bar, she is rescued by Tate.