S1, E3: Sang-eun, Ji-ho, and Hae-jin have an encounter at the mansion. Ji-ho reveals his identity to Hae-jin due to his suspicion. When the contract ends, a restless Sang-eun visits Ji-ho with divorce papers, but is attacked by a mysterious armed man.