Episode 4 Arabia Kadali
S1, E4: Captured at sea, Indian fishermen face an uncertain fate in Karachi. While being transported, their situation turns catastrophe as a shattering bomb blast erupts mid-transport. In court, Badiri fiercely defends his peers, embodying loyalty and hope. In India, back in the village, they find out about their loved ones trapped in jail and are shattered.