S4, E4: While weighing an offer to turn her book into a feature film, Belle attempts to help Poppy come to terms with recent revelations, but Poppy has other ideas. And the rivalry between Belle and dominatrix Charlotte continues when Charlotte plays a cruel trick, leaving Belle somewhat … holding the "Baby".