S1, E5: Sang Mi tries to escape Guseonwon with Jeong Gu, who gets into a terrible accident. Spiritual Father thinks Sang Mi should live alone for a while, but Apostle Jo is against it. Meanwhile, Dong Cheol gets out of prison after serving three years.