FC Bayern - Behind The Legend EPISODE 6
S1, E6: The sixth episode of the Amazon original ‘FC Bayern - Behind the Legend’ is about emotional farewells and new beginnings. Players that have been a source of strength for the team in recent years are leaving the club, Karl-Heinz Rummenigge is handing the baton over to Oliver Kahn, and with new head coach Julian Nagelsmann the team is getting ready for the coming season.