The Widow Episode 6
S1, E6: Georgia and Adidja make a journey deep into the Congolese wilderness that yields unexpected consequences. Meanwhile, in the search for answers about the plane crash, Martin puts himself and Ariel ever closer to Azikiwe's dangerous path.