Everybody Loves a Clown
S2, E2: After listening to a message on John's, cell phone from a woman named, Sam and Dean decide to track her down. They are shocked to discover that Ellen runs a roadhouse that also serves as a gathering place for hunters like themselves. Meanwhile, at a small town carnival, a clown is persuading children to let him into their home so he can murder their parents.