Everyone Gets Their Turn in the End / You're Spending the Night!
S1, E5: Kakushi is asked to be a judge for the magazine's Newcomer Awards, though he really doesn't want to. Later on, Satsuki forces Kakushi to stay at a hotel to finish up a deadline. In return, Satsuki is supposed to go look after Hime, but...