The Tiny Bunch Everyone Was Busy that Day / Hippo's Boat / Carrot Cake / Camping
S1, E103: Baby wants to play with his friends, but they are all busy. / Hippo invites Giraffe and Baby to sail in his boat. / Elephant and Baby have come over to Rabbit's house to have some of his delicious carrot cake. / The entire gang wants to go camping.