You, Me & My Ex Ex-pect the Unexpected
S1, E6: Facing the harsh reality of Jerry's bond with his ex-wife, Kayee gives him an ultimatum. April asks her husband's ex-wife to be her maid-of-honor. Caroline draws the line when Alex's ex-boyfriend Stephen interrupts a very special Valentine's dinner.