You, Me & My Ex Ex-plain Yourself
S1, E3: On a ski trip with Kayee and Jessica, Jerry is forced to pick sides. Jennifer and her wife decide Jennifer's ex-husband should be the sperm donor for their baby. Alex shocks his sister with news that he wants to take the next step with Caroline.