You, Me & My Ex Ex-tremely Close
S1, E5: Kayee and Jerry escape to his cabin, where Kayee plans a memorable evening. Things intensify between Lisa and Jimmy during a game of truth or dare. Alex thought nothing could be crazier than Caroline meeting his family- until he meets Caroline's mum.