Exeunt Omnes
S6, E9: In the series finale, Oz is in upheaval after the return of Martin Querns. Meanwhile, Howell and Robson each receive troubling news and the O'Reilys try to make amends. Finally, the prison production of 'Macbeth' ends with a staggering final act.