Rock The Block Exterior Showdown
S3, E5: With budgets dwindling and pressure rising, the teams head outside to design their outdoor spaces; it's all about curb appeal and backyard amenities until Ty disrupts their plans just before Mina Starsiak-Hawk and Karen E Laine begin their judging.