Chacha Vidhayak Hain Humare Fall and Pico
S1, E1: Ronny is entrusted with finishing Avantika's Saree's Fall and Pico before a work event. His lie about being Vidhayak's nephew lands him in a situation where he needs to retrieve an impounded bike from a super cop.