Fallout
S6, E6: After escaping from the Phantom Zone, Raya comes to Smallville to visit Clark. Raya and Clark grow close, and Raya reveals how to repair the Fortress of Solitude. Unfortunately, Baern, another escapee seeks out revenge on Clark and Raya for his time spent in the Zone.