False Positive
S6, E12: The news that Marshall and Lily have a positive reading on their pregnancy test has a profound effect on the gang. Meanwhile, Robin must choose between two very different jobs, Barney is pulled between donating to charity or buying a diamond suit, and Marshall and Lily are thrown into a panic over their impending parenthood.