Family of Rogues
S2, E3: When Barry and the team find out Captain Cold has been kidnapped, they form an uneasy alliance with his sister, Lisa. However, Barry feels double-crossed when he finds out Snart is working with his father, Lewis Snart on a heist. Meanwhile, Joe is faced with a difficult decision.