Like a Dragon: Yakuza Fate / Showdown
S1, E6: In 1995, the familial bond between Kiryu, Nishiki, Yumi, and Miho is tragically broken. In 2005, Kiryu and Yumi must return the ten billion yen before midnight to prevent a war between the Tojo clan and the Omi.