Fear, Mysterious Power! Pirate Clown Captain Buggy!
S1, E5: Luffy rescues Nami, but is then betrayed by her when she steals Buggy's map; Buggy threatens to kill Luffy and Nami, but Zolo arrives just in time to rescue them.