Finding Freebo
S3, E2: Dexter is desperate to find Freebo, the man he had intended to kill in the first place. He wants to find the man before his sister does, or before ADA Miguel Prado, who has revenge on his mind. Debra tries to identify someone she believes is Freebo's latest victim, and uses a fellow officer's confidential informant to get information.