Lea and Pop Five Little Monkeys
S1, E5: Jumping like a little monkey in bed may seem like fun, especially if it's in the company of your friends. But everyone knows, what goes up, comes down. And if you jump on the bed, you fall off. That's why Lea has to make sure Pop and his friends don't do too much mischief or fall out of bed, or else they'll have to go to the doctor.