Erased Flashing Before My Eyes
S1, E1: Satoru Fujinuma is a struggling manga artist who works at a pizza parlour. Ever since he was a kid, he has been holding himself responsible for a kidnapping incident and finally the time has come for the truth from his past to be revealed.