Fly into a Rage, Make a Bad Landing
S5, E21: When Detective Bell's girlfriend, Chantal, is assaulted and her ex-husband is killed soon after, in what Holmes and Watson discover is a staged suicide, they search for one suspect behind the linked crimes.