Chicago Med Folie À Deux
S3, E11: After a neighbour is stabbed, Dr Choi enlists the help of April to figure out the real cause of the incident. Meanwhile, Noah misdiagnoses a patient, and Dr Reese's estranged father comes to Dr Charles, as a patient, without her knowledge.