For Blood or Money
S2, E4: As Raylan (Timothy Olyphant) looks to keep the Dixie Mafia from unleashing a gang war in Harlan, Rachel’s (Erica Tazel) ex-con brother-in-law Clinton (guest star Larenz Tate) escapes a halfway house to see his twelve-year-old son. And as Rachel struggles to understand Clinton’s complicated role in her sister’s death, white supremacist Kyle Rourke (guest star Michael Mosley) enlists Boyd (Walton Goggins) for a payroll robbery.