Doubling Down with the Derricos For The Love Of Dawsyn
S1, E6: Deon worries he'll fall apart if he attends Dawsyn's surgery. Darian opens up to her parents about the challenges of being the oldest of 14 children. Dawsyn's surgery day arrives, and the family prays for a good outcome.