9-1-1: Nashville Forces of Nature
S1, E3: Amidst multiple crises, Ryan steps up to lead Station 113; the team responds to a dangerous call of a child trapped in a trailer hanging off a historic Nashville bridge; Blythe pays a long-overdue visit to Dixie.