Francesca Michielin
S1, E16: Francesca Michielin headlined our Christmas episode of City Sessions at the Super Club in Milan on 26th November 2024. In her twelve-year career, the songwriter boasts five studio albums, 22 platinum records, a novel, several soundtracks and countless live performances. Watch as she captivates the audience with fresh, reimagined versions of her most iconic tracks.