S.O.Z.: Soldiers or Zombies Friends and Enemies
S1, E4: The zombie army recruits new members. Marroquín discovers that one of his men is a traitor, and a new danger hunts Lucas, who realises that something strange is happening. Becerril gets closer to his human enemies.