Vadhandhi: The Fable of Velonie From Bad to Worse
S1, E6: The confessions of the old lady in Ottaparai put Velonie in a scandalous position. Vivek captures the three brothers but pays a heavy price for it. Velonie's new scandalous image stirs up public involvement once again.