Niko and the Sword of Light From the Phantom Woods to the Mountains of Misery
S1, E4: Niko and Lyra are sent into the Shoodakooda Woods by the Hill Giants, where their greatest regrets become real. Niko helps Lyra put her past behind her, and Mandok gets captured.